mandag den 26. december 2011

Hvad man ønsker skal man få..

.. Og jeg havde ønsket mig en have! Og jo jo, det fik jeg da.. Med stork, græs og flagstang.. ;o)
Senere på aftenen havde nogen smidt affald i haven, de fik straks skæld ud og måtte rydde op efter sig!


Oliver var desværre stadig syg juleaften, så det blev ikke til så mange hyggebilleder.. Og da alle gaverne var pakket ud kørte vi hjem.. (der var klokken dog 23, så vi nåede da at være med!)..
Her er lidt billeder fra dagen.
Fra d. 24. december - formiddag. Hygge i kravlegården.
Juleaften hos mormor, som Oliver sidder hos. Og Bedste-moster (min moster) Lise sidder ved siden af :o)


Vi troede, at Oliver skulle sove (haha), så her er han kommet i nattøjet og sidder hos sin mor.


En meget forkælet Oliver! Her er alle hans julegaver samlet - Da han fik øje på dem på reolen igår kvitterede han med et kæmpe smil - Tak for gaverne, er jeg sikker på han "sagde" :o).

1 kommentar:

  1. Nej hvor er han bare sød din Oliver! Og sikke mange fine gaver han har fået.. Han må have en dejlig stor familie :D
    Genial idé med haven :D

    SvarSlet